Viewing ‘Dessert & Such – Brownies & Congo Bars’ Category

FEEDBACK

Alhamdullilah feedback dari customer yg puas ati… hakak bertambah2 puas ati! Siapkan tempahan ni smlm di awal subuh hari ditemani ayat ruqyah… tenang hati ni.. πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰ terima kasih Najwa!

Nak tempah kek? Dessert? Brownies? Nak belajar baking & deco?
Website: www.kekcawan.com.my
WhatsApp: 019 4774 566
Lokasi: Sg Tangkas, Kajang. 5 minit dari stesen komuter UKM Bdr Baru Bangi.

ALMOND SALTED CARAMEL BROWNIES


ALMOND SALTED CARAMEL BROWNIES.. bukan hanya diluar aje drizzle dgn salted caramel, didalam pun ada.. lembut + chewy + crunchy + manis + masin + lemak + chocolatey semua rasa ada dalam 1 gigitan πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

KELAS VARIETY BROWNIES
Tarikh: 15 OKTOBER 2016 (Sabtu)
Masa: 9.00am – 1.00pm
Yuran: RM300

VARIETY BROWNIES
** banyak tips akan dipelajari. Cara penyimpanan, cara pelbagaikan, buat pizza brownies, cara potong dan mcm2 tips lagi.

Belajar secara group hands on:
πŸ‘‰ Walnut Fudgy Brownies
πŸ‘‰ Choc Cheese Brownies
πŸ‘‰ Nestum Meringue Brownies
πŸ‘‰ Almond Salted Caramel Brownies
πŸ‘‰ Red Velvet Choc Cheese Brownies

Cara Daftar WhatsApp ke 0194774566:

CHEESE TART & BROWNIES


Dijemput awal pagi, Blueberry Cheese Tart Comel & “Tak kedekut” Almond Fudgy Brownnies … ✌✌✌ πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

Nak tempah kek? Dessert? Brownies? Nak belajar baking & deco?
Website: www.kekcawan.com.my
WhatsApp: 019 4774 566
Lokasi: Sg Tangkas, Kajang. 5 minit dari stesen komuter UKM Bdr Baru Bangi.

CHOC CHEESE BROWNIES


#cymera

VARIETY BROWNIES


#cymera

BROWNIES WITH STRAWBERRY

Walnut Fudgy Brownies drizzle with Hazelnut Choc & topped with Fresh Strawberry πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰ 

W.I.P CHOC WALNUT CONGO BARS


#cymera

CONGO BARS

Butterscotch Choc Almond Congo Bars ~ All Time Favourite πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

MINI PAVLOVA & CONGO BARS

Untuk majlis ka… untuk ngunyil ka… sesuai aje.. sokmo orang order… tak jemu2…

KELAS MINI PAVLOVA + CONGO BARS

Tarikh:  27 OGOS (Sabtu)

Masa:  9.00am – 12.30am

Yuran: RM160

Cara Daftar WhatsApp ke 0194774566: <NAMA/PAKEJ/27 OGOS>

BROWNIES

​Almond Salted Caramel Brownies..

Agak2 kalo tgh diet tu, buat2 lah cheatday πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„  Yg ni mmg Superb crunchy bergaul skali dgn chewy… takyah rasa bersalah sgt bila ngap tu yerr… πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰ 

KELAS VARIETY BROWNIES

Tarikh: 28 OGOS 2016 (ahad)

Masa:  9.00am – 1.00pm

Yuran: RM300

VARIETY BROWNIES

** banyak tips akan dipelajari. Cara penyimpanan, cara pelbagaikan, buat pizza brownies, cara potong dan mcm2 tips lagi.

Belajar secara group hands on:

πŸ‘‰  Walnut Fudgy Brownies

πŸ‘‰  Choc Cheese Brownies

πŸ‘‰  Nestum Meringue Brownies

πŸ‘‰  Almond Salted Caramel Brownies

πŸ‘‰  Red Velvet Choc Cheese Brownies

Cara Daftar WhatsApp ke 0194774566: <NAMA/BROWNIES/28 OGOS